Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

25 July 2011

Mood Konvo

...Cerita Mula...

Hye all,  Alhamdulillah selamat juga aku sampai Tg. Malim. Baru minggu lepas datang amik jubah. Ekceli hari rabu ni aku grad. Sesi 4, Jam 2 petang,  dewan SITC. So, korang layan lah pic kawan kawan aku yang dah tak sabar nak grad ni. Macam-macam gaya ada.


Mr. Pojal.. Aku rembat pic ni dalam FB dia.. 


My BFF.. Ni pon sama gak.. Aku rembat dalam blog dia.. Sijil apa agaknya yang dia pegang tu?


Hahaha.. Yang ni Mie.. Siap posing maut lagi.


Wan Besut. Pic ni macam pernah aku tengok. Sebab scroll yang dia pegang tu macam majalah ujang yang pernah aku bace.


So, korang kenal tak dengan mamat ni? Kalau tak kenal pon tak apa.. Aku tak marah..

P/s-Doakan aku selamat grad dan cepat dipostingkan. Amin..

...Cerita Tamat...


No comments: