Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

24 November 2013

Cuti Pon Macam Tak Cuti

...Cerita Mula...

Hye all.. Dalam diam tak diam dah hampir satu minggu  cuti sekolah. Macam biasa lah, aku memang tak cuti.. Aku kena stay asrama. Menjaga pelajar SPM dan STPM. Serious aku cakap. Memang tak best jadi warden. Bila cuti memang tak boleh nak pergi mana. Tak boleh nak bersukaria dengan scandal scandal pujaan Malaya aku. LOl..

Agak-agak bila lah dapat keluar dari warden ni.. Terseksa jiwa dan raga aku.. Cikgu-cikgu lain bila cuti sekolah.. Semua dapat bersama dengan family dia orang.. Aku pulak kena jaga anak orang..Nak buat bisnes pon tak dapat.. Kalau korang nak tahu.. Semenjak jadi warden ni... Macam-macam penyakit aku dapat. Paling best Darah Tinggi.. Siapa yang tak tahu apa itu darah tinggi.. Korang boleh google.. Kurang dari 10 saat dah dapat jawapan..

Bila cuti sekolah.. Pergi check kat hospital.. Alhamdullilah, darah tinggi aku tak ada.. macam chip more tak? ngee... kejap ada kejap tak ada.. Okay.. Sebagai penutup.. Amik sekeping pic aku yang agak suam-suam kuku.. 


...Cerita Tamat...



No comments: