Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

07 May 2014

Prince oh Prince..

...Cerita Mula..

Assalamualaikum...Hye all.. Rasanya lama sudah aku menghilangkan diri. Walaupun tak busy mana.. Aku cuba membusykan diri. Ekceli aku masih lagi terikat dengan tugas warden asrama. Itu yang tak sempat nak story mory..

Balik dari sekolah, terus jaga anak anak. Weekend jangan cakap lah. Orang lain sibuk dok menyundal sini sana. Aku kenalah jaga anak anak. Urmmm... Serious aku cakap memang tak de life hidup aku ni...  ni dah tahun ketiga aku jadi warden. Memang tak macam kehidupan cikgu cikgu lain yang bebas nak gi mana mana.

Tak pe lah.. Aku redha je... Harap harap ada lah cikgu baru yang posting. dapat keluar dari warden... 



Amik ni.. Pic tahun lepas.. Trip Bukit tinggi Pahang.. Bawa pelajar asrama.. Tiket kat tangan tu saja nak menunjuk nunjuk.. huhu.. #Kau Ade? lol..

...Cerita Tamat...

No comments: