Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

04 January 2012

Grand Lexis, Port Dickson (Part 3)

...Cerita Mula...

Hye all, morning.. Happy New Year.. Ekceli tak da apa yang menarik nak dicerita.. Just nak masukan pic yang telah berkulat.. Pic tahun lepas.. Seperti yang dijanjikan 30 DEC 2011 aku gi bercuti dengan my best friend.. So, u all layan  je lah pic percutian kita orang ek..


Okay.. ni pemandangan dari dalam bilik..aku tangkap dari ruang dapur..


Ni ruang tamu.. U all tengok..Tengah-tengah bercuti pon sempat lagi nak online.. Ni tengah kerja okay.. Chat dengan my student.. 


Aku sangat tertarik dengan katil ni.. siap ada tangga lagi.. Memang unik sangat.. Tengah-tengah siap ada lampu lip lap lagi...


Okay.. Model untuk swimming pool.. Uncle Husni.. lol..



Ehh... Ada pulak pic orang tua ni.. Kot sekali tengok.. macam pandai berenang je kan.. Tapi kan.. Indah khabar dari rupa... Bila lah aku  nak pandai berenang ni.. :p


Muka budak baru bangun tido.. Bangun-bangun terus cuci mata kat kolam.. lol...




Yang part ni paling aku tak boleh blah.. Part saja-saja nak test camera 8 mpx.. Serius .. Samsung Galaxy S II memang terbaik lah.. Kualiti dia sangat okay.. dh mcm I Phone 4...


Dimana ada Prince.. Di situ ada pic.. 


Amik kau.. Ini bukan kaki gergasi.. Ini kaki aku yang baru cedera parah disebabkan terkena bucu kolam..




Masa untuk melantak Pizza.. 

P/s- Kalau korang nak gi bercuti.. Tak payah lah pergi masa cuti sekolah.. Nak tau sebab apa? 1st.. Harga dia dua kali ganda mahal.. Kedua.. Orang ramai yang amat.. Sesiapa yang masih belum gi bercuti di Grand Lexis, PD.. Korang try lah.. Memang best.. Hotel dalam air.. Dalam bilik ada kolam renang.. Yang penting dapat merasa dok hotel mewah.. Setakat ni.. Grand Lexis merupakan hotel 5 STAR dan yang paling mahal kat PD. Walaupun mahal memang puas hati... Thanks kawan-kawan yang sudi temankan aku gi bercuti.. :)

...Cerita Tamat...

2 comments:

SufatihaNur said...

jeleshnya dpt bercutik...ahaks

Unknown said...

hallo ..sy google 'bercuti di grand lexis'' terjumpa blog kamu...sbb sy n hubby plan nak ke sana. Wahhhh..tgk sgt best kan...terpesona!~ tak sabar nak ker sana.

Salam kenal dari Umaira

saya follow kamu ya...follow saya balik. TQ