Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

20 May 2012

Puncak Genting Telah Ku Daki

...Cerita Mula...

Pada 28 April 2012, aku sempat untuk menjejakkan kaki di bumi Genting Highland. Walaupun tarikh 28 hb tu merupakan tarikh keramat untuk perhimpunan bersih 3. Sampai juga aku kat puncak Genting. Ekceli aku pergi Genting menggunakan pengangkutan awam. Dengan harapan nak elakan dari kesesakan lalu lintas. Akhirnya aku juga yang merana. KL sungguh sesak dengan manusia yang berbaju kuning.

Setibanya di KL Sentral, tiada satu bas pon yang nak pergi Genting. So, terpaksalah aku menaiki TEKSI yang sangat mencekik darah. Korang bayangkan. Kalau naik bus.. Harga tiket RM4.30.. Kalau naik teksi lebih kurang RM60. Tapi.. Memandangkan perhimpunan Bersih.. Satu TEKSI RM120.. Memang tak masuk akal.. So, darurat punya pasal.. Aku dengan kawan aku pon setuju untuk menaiki TEKSI..

So, mesti korang tertanya-tanya aku gi dengan siapa kan.. Jawapan dia biarlah rahsia.. Cukuplah aku sorang je yang tahu.. Orang tu tak kisah aku nak publishkan pic dia.. Tapi takut korang pulak makan hati nanti.. ngee.. Bajet HOT lah sangat... ( Tapi memang hot pon).. LOL....









P/s- Walaupun pergi dua orang. Serious sangat seronok dan happy... Ini kali kelima aku naik genting.. kalau sebelum ni dengan kawan-kawan.. Tapi...  kali ini ada sedikit kelainan.. :)

...Cerita Tamat...





1 comment:

senandung semalam said...

sye pun bru pegi hari tue...hehehe..lme xmlwat blog ni..igt lg x..?huhu