Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

30 May 2012

Selamat Hari Guru Prince Hairi Aks

...Cerita Mula...

Hye all, assalamualaikum.. Rasanya masih belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru. Ekceli ini tahun ketiga aku menyambut hari guru.. Kali pertama, dekat SMK Kalumpang, Selangor, diikuti SMK Bukit Jalor dan SMK Tunku Besar Tampin. Serious memang seronok. Paling seronok bila murid-murid wish kat aku.


Okay.. Pic ni student aku yang letak di pintu masuk bilik warden.. Sweet sanagt-sangat..


Yang ini kad ucapan yang student aku bagi.. Walaupun tidak semahal kad yang korang dapat.. Tapi aku happy. Ye lah.. At least ingat juga budakbudak ni kat warden dia kan.. :)


Sempat bergambar dengan student. 


Terima kasih kepada pelajar yang bagi cikgu hadiah.  Semoga kamu semua dimurahkan rezeki.. Cikgu doakan kamu semua peroleh kejayaan yang cemerlang dalam peperiksaan.. :)

...Cerita Tamat...




No comments: