Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

27 July 2012

Prince HairiAks & Ramadhan

...Cerita Mula...

Hye all.. Asslamualaikum... Selamat berbuka puasa... Diam tak diam dah masuk hari ke tujuh kita berpuasa.. Alhamdullilah.. Setakat ini puasa aku masih penuh.. Masih belum berkesempatan untuk ponteng puasa atau mencuri makan dalam diam-diam.. kalau masa kecil dulu.. Pantang my mum tak de rumah.. sure curi minum air dalam peti sejuk.. LOL... Kantoi dowh.... Ekceli itu zaman hingusan lagi.. Now... Aku dah boleh berfikir baik & buruk..

Ekceli aku berbuka sorang diri hari ni.. Biasalah.. budak-budak semua balik wajib. Ikutkan hati memang nak balik kampung.. Tapi, apa kan daya... banyak kerja yang masih belum siap.. Insya Allah.. Esok baru balik kampung.. Rindu masakan my mum...

Lima hari di asrama... Aku berjaya menyesuaikan diri untuk makan dengan pelajar.. Kalau korang nak tahu.. 1st time aku dapat berjimat tahap dewa.. bayangkan... Apa yang student makan.. Itu yang aku makan.. Aku memang tak de beli juadah tambahan pon.. 

Lepas berbuka, solat maghrib berjemaah & tarawih berjemaah... Aku rasa aku dah jatuh cinta dengan kehidupan asrama.. kalau sebelum ni aku paling benci stay asrama.. Sekarang semua dah berubah... Betul kata orang.. Tak kenal maka tak cinta....


Okay pic aku & students... Time majlis makan beradap....Yang kiri Aboy & Kanan Arm... :)
Dua-dua masih single.. But dah berpunya... Kalau korang nak usyar pon.. Amik je yang tengah tu... Ada lagi tiga kekosongan.. LOL...

...Cerita Tamat...




No comments: