Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

10 June 2013

Layan Lagu "Kehilangan"- Firman

...Cerita Mula...

Hye all.. Assalamualaikum & Selamat Malam... Ekceli aku dah ketagih dengar lagu "KEHILANGAN". Nyanyian Firman.. Masa dalam kereta.. Terdengar dalam radio Hot Fm.. Balik rumah terus google.. 10 kali dengar pon tak bosan. Okay.. Lirik ni memang tidak ada kena mengena dengan cerita hidup aku.. Tak ada apa yang aku hilang pon.. Makin bertambah ada lah.. So.. Jom hayati lirik ni.. :)

Ku coba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku
Ku merasa tlah kehilangan

Cintamu yang tlah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita

Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa

Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Asmara memisahkan kita

Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa

Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Sejujurnya ku tak bisa

Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan ku sia-siakan kamu lagi. (2x)



P/s-Esok dah sekolah... Tapi mata tak boleh tidur...  Nite all... :)

...Cerita Tamat...

No comments: