Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

14 June 2014

Selamat Hari Guru Cikgu Zuhairi- SMK Tunku Besar Tampin

...Cerita Mula...

Assalamualikum. Entry hari ni cuma ingin mengimbas kembali Majlis Sambutan Hari guru sekolah aku. Walaupun dah berkulat vs bercendawan. Aku tak peduli.. Aku nak story mory juga. Ekceli dah dua tahun Hari Guru dekat sekolah aku disambut bukan 16 Mei.. Tahun ini disambut pada 26 Mei 2014. Bertemakan "Back to School". So, apa lagi.. Tak perlu nak menghabiskan duit beratus ratus ringgit untuk beli pakaian  yang mahal dan berjenama.

Untuk pakaian aku. Semua ditaja oleh anak anak. Biasalah, belum kahwin dah ada 180 orang anak. Gunakan anak anak yang ada. Kau ada? kalau tak da.. tolong jangan nak carut apa apa kat aku. Ekceli baju aku pinjam dekat Farid Arfarhan dari Tingkatan Dua. Seluar ditaja oleh Mohd Din dari Tingkatan Empat. Dan Tali Leher ditaja oleh siapa pon aku tak ingat. Janji ada kan.. Kasut ditaja oleh Prince HairiAks ye..












...Cerita Tamat...

No comments: