Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

18 May 2011

Happy Teacher's Day

...Cerita Mula...

Hye all, aku nak wish hari guru dekat cikgu cikgu yang pernah mengajar aku dari tadika sampailah aku sekolah menengah. Kalau dulu aku yang meraikan guru. Sekarang aku pula yang diraikan oleh pelajar. Sangat seronok. 


AWAS!!! Jangan cakap baju ni buy 2 free 1. Ini merupakan batik rasmi sekolah aku. Walaupun tak suka, aku kena suka jugak pakai baju ni.


Ini sebahagian daripada hadiah yang aku dapat. Boleh lah kan.. Dari tak dapat langsung.. :)


Terima kasih my student yang baik hati nak bagi hadiah kat aku.. TQ daun keladi  tahun depan bagi lagi.. Sayang kat korang yang bagi Cikgu hadiah...


Antara hadiah yang aku dapat...


Hadiah ni from Erra & Farhana.. Nak tau dalam dia apa? Rahsia...


Ni dari Ina.. 


Yang ni aku dah lekatkan dalam bilik... Cantik kan? ada maksud tersirat disebalik pic ni...


Hadiah daripada pelajar 3 UKM.. 




Hadiah paling besar yang pernah aku dapat.. Hahaha.. Rindu lah dengan dia.. Miss u.. mwahhh..

P/s- Yang ni baru sebahagian dari hadiah.. Thanks kepada yang sudi bagi hadiah..Hari ni masih lagi dapat hadiah..Esok update yang lain pulak..

Kalau korang nak tau, yang bagi hadiah.. Semua student pempuan jew, dapat lah 21 hadiah tahun ni.

...Cerita Tamat...

No comments: