Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

18 May 2011

Surat Dari Peminat

...Cerita Mula...

Kalau korang nak tahu, aku dah peminat setia dowh. Tak payah nak masuk AF bagai. Cerita dia pada 16 Mei. Jam 7 pagi. Tiba tiba ada sorang gadis mengejar aku. "Cikgu Zeryy"!!! "Cikgu Zerry"! Sejak bila mama aku tukar nama jadi Zerry? dah macam nama anak orang putih lah pulak.. Mula mula aku wat bodoh jew. Lama lama dia datang kat aku.


Ni khas untuk Cikgu.. Amik lah.. Aku pon amik...
Bila sampai rumah.. Aku pon buka..
Korang nak tahu.. Apa kat dalam tu?
Ini dia...


Sangat terharu apabila seorang pelajar Pendidikan Khas bagi sehelai kertas yang tertulis "Selamat Hari Guru". Walaupun dia tak pandai membaca.. Dengan gigih pelajar ni menulis ucapan selamat hari guru untuk aku. Walaupun nama aku dia salah tulis.. Aku tetap hargainya... Thanks Eton...

...Cerita Tamat...

5 comments:

Mrs Sufatiha Infinity said...

so sweet of her..u so lucky man..

Syue Mustafa said...

So touching...............

Aida Azryn said...

wah.. bagos betol budak tu. ;)

mye said...

untungla dah da pminat kecil..
hehe..
slamat hari guru prince..

chE's dAughtEr said...

so sweet.. hehehe