Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

19 October 2011

Kalau Berjanji Tolonglah Tepati..

...Cerita Mula..

Hye all, Assalamualaikum... Today aku just nak melahar secara kecil-kecilan.. kalau aku cakap nak MENGHANJING.. Kasar sangat bunyi dia.. Macam biadap sangat.. Korang ingat bisnes je boleh buat kecil-kecilan.? Lahar pon boleh apa.. Urmmm.. Ekceli aku memang tak puas hati dengan bakal my students. Ye lah lah, aku dah bagi tahu tentang program yang aku buat. Okay.. dia orang faham 980%...

So, tak kira lah Melayu, Cina & India..Semua faham.. Semua tahu apa yang aku cakap. Apa yang buatkan aku MENGGILA vs nak  MEROYAN.. Bila dia orang buat janji palsu.. Aku tak tanya pon bila nak submit dokumen.. Dia orang yang gedik  berjanji nak serahkan kat aku.. siap bagi date yang tak tahan tu..  Bila sampai masa.. Semua HILANG tah kemana.. Bila call.. Minggu depan lah.. Penyata KWSP tak ada lagi..  Offer leter tak ada..Or sijil SPM hilang lah.. Ada yang terus tak angkat .. paling KEJI bagi no tipu.. yang ni memang durjana betul... Okay fine.. Aku faham...

Lain kali, kalau benda tu tak ada, tolong jangan nak berjanji.. Kau  ingat kau siapa? DIVA? RATU?PRINCE? PRINCESS? or ANAK RAJA? Kot kau DIVA sekali pon.. peduli apa aku.. banyak cantik muka korang semua.. Ingat aku ni boneka? Patung? Tunggul? Suka-suka nak main kan aku.. Yang paling seronok bila Ustazah & Ustaz pon ada juga termasuk dalam golongan yang aku sebut ni.. sorry to say lah.. Memang kenyataan.. kalau tudung kau labuh sampai tanah pon.. Kalau hidup nak menipu orang.. Tak kemana pon...


Dah lama aku tak publish pic hodoh aku.. Amik kau.. Ko simpan lah pic ni dalam lappy kau... Auuuwwww..

P/s- Tak semua students aku yang buat macam ni..Cuma segelintir sahaja.. Thanks kepada mereka yang bagi kerjasama dekat aku..

...Cerita Tamat..

No comments: