Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

13 October 2011

Perahu oh Perahu...

...Cerita Mula...



Hye all, Assalamualaikum. Tetiba pulak malam ni teringin nak mengupdate. Ekceli bukan nak buang tebiat. Just nak bagi tahu yang aku happy dengan job sekarang ni. Nak tahu kenapa happy? 1st dapat berkenalan dengan ramai orang dari pelbagai lapisan masyarakat. tak kira lah..yang tua, yang muda, yang hodoh, yang comel, yang cute, cantik & macam-macam lagi lah..

Paling best dapat team kerja yang sangat best. Biasalah, orang baru macam aku ni tak banyak sangat knowledge. So, kawan-kawan yang banyak bantu. Alhamdullilah.. dekat 2 minggu kerja.. Aku dah boleh berdikari atas kaki sendiri.. Dah tak malu jumpa dengan orang... Setakat manager, CEO, Executive. Semua okay.. Siap tukar business card lagi... Yang penting.. Penampilan kena jaga..Mulut kena manis time bercakap.. dan tak lupa.. Confident sangat penting bila ada date dengan orang-orang macam ni... Last sekali... VOGUE.... hahahahahaha...

P/s-Dah penat aku mencarut.. So pepatah untuk malam ini.. "Terlajak perahu boleh diundur.. Terlajak kata... Badan binasa..Terlajak lampu merah En Polis saman.. Terlajak makan perut boroi... So, if dah terlajak semua ni.. Aku just say...  Hye..hye... bye.. bye.. lah kau... Assalamualaikum....

...Cerita Tamat... 

No comments: