Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

06 October 2011

Semua Dah Berakhir...

...Cerita Mula...

Hye all, Assalamualaikum. Ekceli aku dah tak da idea nak update my blog. Tak tahu nak carutkan apa dalam ni. Boleh tak aku nak terus tulis......

...Cerita Tamat...

Hahaha.. kalau aku tulis cerita tamat..Sure korang bagi penyepak saiz 42 kat aku kan? Okaylah..Hari ni secara rasminya.. Aku dah bebas dari segala-galanya.. Malan ni aku berjaya block lebih kurang 50 orang yang sering ganggu hidup aku dalam FB..Orang yang buat hidup aku tak aman, damai, harmoni dan tenteram. 150 orang friends yang agak kurang penting dah remove.. Harap Maklum...


Sekian Terima Kasih..

................END..............

...Cerita Tamat...

2 comments:

Elie Lily said...

hahah...buat clearance namanya tu..
hahhaa

Aida Azryn said...

hehe.. tu je la jalan yg terbaik.. lau ade org cari pasal.. remove je facebook org tu terus..