Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

02 November 2011

Jalan-Jalan Cari Makan

...Cerita Mula...

Hye all, selamat pagi. Pagi ni aku just nak berkongsi cerita dengan u all semua. Ekceli dekat satu bulan aku kerja. Tapi baru semalam aku ambil cuti. Kalau nak ikut kan kerja aku. 1 minggu ada 3 hari cuti. Tapi,aku jarang cuti. Nak tau kenapa? Sebab aku kena sampaikan target untuk bulan ini. Alhamdullilah, semua dipermudahkan. 

Bila dah cuti apa lagi, aku with my best friends Mr. Ayie hangout kat sekitar bandar Melaka. Mula-mula gi Mahkota Parade, Dataran Pahlawan, Jusco, Bukit Beruang.. Last sekali boleh gi Mydin MITC. Very atok-atok sangat masuk Mydin.. urmmm.. Makan jangan cakap lah, aku dengan Ayie ni memang kuat makan, u all tengok je badan kita orang kurus & berketul-ketul... Tapi makan.. OMG.. Tuhan je yang tahu.. u all tahu.. Time kat McD tu,  aku makan sampai 3 large set . Tapi kongsi 2 orang lah.. Kot aku sorang makan 3 set. Mati kekenyangan dowh.

Kebetulan petang tu aku ada appointment's dengan syarikat 1 ONE. Yang ni untuk terapi kesihatan punya. So aku luangkan masa dekat 2 jam juga untuk terapi tu. Baki lagi 11 sesi.. Esok baru buat. 


Ni dia tempat terapi yg aku maksudkan.. eLife digunakan untuk membuat terapi.


Hahaha.. Tu dia En Prince sedang menjalani rawatan.. Walaupun rawatan agak mahal.. Tapi agak berbaloi.. Thanks Mr. Ayie yang terpaksa kena snap pic Prince. lol...

...Cerita Tamat...



No comments: