Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

07 November 2011

Jusco Vs Bersukaria

...Cerita Mula...

Malam ni aku cuma nak cerita pasal aku gi bersukaria dengan best friends masa buat praktikal dulu. Lokasi pilihan JUSCO Peringgit bersebelahan dengan TESCO yang agak sesak dengan manusia dari over sea. Tujuan utama nak celebrate birthday Cik Nusrah. Mengikut perjanjian yang akan join seramai 16 orang. Tiba-tiba sampai kat JUSCO Cuma 4 orang termasuk aku. sabar je lah..


Ha3.. ni dia Cik Nusrah.. Berusia 28 tahun.. Asal Jitra kedah.. Masih single & not available.. Okay, Secret Recipe  menjadi pilihan kerana kek dia yang agak popular.


Ada sesiapa yang masih tak kenal dengan budak ni? Budak yang kuat makan.. hobi dia tido.. :) Nasi goreng sate menjadi pilihan Prince.. 


Ini Cik Ina.. Bila dengan dia.. Aku tak tahu nak komen apa.. Korang layan je lah pic dia ni.. Masih single tapi dah berpunya...


Okay.. Ni dia peserta terakhir kita.. Penaja utama untuk makan-makan kat Sini.. Thanks Mr. Z yang sudi sponsor untuk dinner ni.. Yang sudi jemput Prince kat TESCO walaupun tesco bersebelahan dengan JUSCO.. hahahah..  Semoga dimurahkan rezeki.. Dan dipecatkan jodoh.. Cewah... ayat nak bodek... Kalau sebelum ni pon  En. Z pernah belanja aku & kawan-kawan makan kat Pizza.. Tu pasal rezeki dia bertambah je.. :)

P/s- Cik Nusrah..Happy Birthday yang ke 28.. May Allah bless u always.. Amin.. Yang pasti sampai mual perut & tekak aku nak habiskan kek tu.. yeakkkksss..

...Cerita Tamat...

No comments: