Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

30 November 2011

Selamat Tinggal TESCO

...Cerita Mula...

Hye all, selamat pagi. Ekceli tak ada yang menarik nak dicerita pagi ni. Cuma nak bagi tahu, yang hari ni hari terakhir buka booth untuk Program PJJ Universiti Utara Malaysia. 2 bulan dekat TESCO Peringgit,Melaka. Banyak kenangan indah yang aku dapat. Rasanya banyak yang indah dari yang sedih. Serious seronok kerja kat sini. Boleh cuci mata, window shopping. Kalau korang nak tau, aku paling suka kerja luar. Aku tak suke kerja dalam office. Kalau boleh, memang tak mau masuk office.  Tapi nak buat macam mana. Nak tak nak.. Dua-dua kena pergi.   


Okay.. Pic ni masa dekat booth.. Penyeri booth cuma balloon jew.. Kalau tak benda tu.. Sure ramai yang tak datang.. 

Esok, buka booth di Mydin MITC pulak. Pasti aku akan rindu dengan orang-orang TESCO ni.

P/s- Kepada mereka yang bekerja yang nak sumbung study. Boleh hubungi aku yew.. Diploma, Degree & Masters ada ditawarkan.. Sekian..

...Cerita Tamat...

No comments: