Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

08 December 2011

Bersukaria kat River Cruise Melaka

...Cerita Mula...

Hye all, selamat malam.. Ekceli aku masih dalam mood kurang sihat..Batuk Vs Flu.. Biasa lah.. cuaca tak menentu kan.. Walaupun demam aku still lagi boleh gi bersukaria dengan kawan-kawan.. Mangsa utama sudah semestinya my best friends.. Mr. Ayie & Miss Izah.. Dua-dua single & not available.. okay.. Tanpa dirancang aku terus ke River Cruise Melaka.. Tapi aku naik dari Taman Rempah.. So, korang tengok je lah pic ni...


Okay.. Perjalanan menyusuri sungai mengambil masa 45 minit.. Dan bayaran RM10 untuk tiket biasa.. dan RM20 untuk tiket VIP.. Macam biasa, tengah-tengah bulan ni ofcoz lah amik tiket biasa-biasa kan.. :)


Cantik kan.. Pemandangan semasa naik bot ni.. 


Yeah.. Eyes on Melaka.. benda ni aku dah pernah naik 3 kali.. Serious memang cantik kalau naik waktu malam..


Kincir air Melaka.. 




P/s- So.. sape-sape yang belum pergi.. jangan lepaskan peluang.. Memang best..Pasti ia akan menjadi kenangan yang tidak boleh dilupakan oleh sesiapa sahaja..

...Cerita Tamat...



2 comments:

mye said...

wow..nmpak mnarik..
tp xkn prince g sorg jew?..
hehe

HairiAks said...

Gi dgn kawan2.. dia orang x mo pic masuk dlm blog.. So, letak pic prince sorg je lah.. :)