Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 April 2012

Aktiviti Hujung Minggu

...Cerita Mula...

Hye all, Assalamualaikum.. Yeah.. Lama bebenor Cikgu Hairi tak meng "update" kan. Biasalah.. Serious aku sangat busy.. Busy dengan sekolah.. Busy dengan kehidupan sebagai seorang warden di asrama.. Ekceli.. Muda-muda aku dah ada hampir 90 orang anak lelaki dan 90 orang anak perempuan.. korang ada? tak da kan? Kalau tak da.. please senyum sampai telinga... okaylah.. kalau bukan balik wajib.. aku akan stay dekat asrama dengan my students.. Selalunya aku akan create aktiviti untuk budak-budak ni.. Misalnya buat pertandingan futsal, ping pong or gotong royong asrama...


Time ni aku melancarkan pertandingan futsal... lol..



Prince jadi pengurus pasukan Asra 2012...

P/s- Seronok tengok budak-budak ni main.. terhibur gak hati ni.. wakakakaka..

...Cerita Tamat...


No comments: