Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 April 2012

Hot-hot Prince.. Hot Lagi Hairi Aks

...Cerita Mula...

Salam semua.. Selamat petang.. Ekceli hari ni aku just nak berkongsi dengan korang semua pasal FB aku.. Mula-mula aku ingat FB aku ada orang send SPAM.. Then aku just ignore je lah... Setiap hari mesti ada 80-90 akan request nak jadi friends... Mula-mula aku just approve mana yang aku kenal. Bila dah lama-lama.. Makin ramai budak-budak nak add aku.. Bila teliti punya teliti.. Rupa-rupanya my student sendiri... Ekceli belum masa aku nak approve student sendiri dalam FB...


okay.. yang ni pada 13 Mac 2012... ada 606... tapi.. cuma 6 orang je yang aku approve.. lagi 600 just ignore.. bukan aku sombong.. tapi... belum masanya lagi..


Okay.. ni untuk 1 April 2012.. sebanyak 739... 

...Cerita Tamat...


2 comments:

adek_nan said...

ni dh tahap mengalahkan artis dah nih

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

wah, yang add anda itu student ataupun fans berat. ngehehehe