Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

07 March 2011

Aku Geram Sama En. Virus..

...Cerita Mula...

Hye all, aku sangat tertekan bila nak masuk dalam my lovely blog. Bila nak masuk jer kena block. Bila buka guna Google Chrome  sure kena block. Aku pon tak pasti dari mana datangnya En. Virus ni. Kenapa lah dia nak masuk blog aku jer. Boleh sakit jiwa dowh.



Aku akan tertekan bila tengok binatang ni keluar.. Teringin juga kalau klik.. Tiba tiba keluar muka Dato' CT or muka Anita Sarawak. Ada gak faedah.

P/s-Korang tahu tak, macam mana nak buang uncle virus ni? kalau tahu, tolong bantu aku boleh? Tapi bila aku buka guna Mozilla dia ok pulak. Kejap ok, kejap tak ok.

...Cerita Tamat...


1 comment:

sitinurulaieen said...

hahaha...

weyh cam konal budak air kuning nieh...
hahaha~~

den follow la..sebab suport org kampong...jgn lupa follw aku balik k..huhu~~

pasal virus tuh xtau lah..try antivirus yg power sket...