Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

16 September 2011

Kenapa dengan FB Hairi Aks?

...Cerita Mula...

Ha3.. Ramai yang tertanya-tanya.. Kenapa wall FB aku tak ada sebarang status.. Tiba-tiba semua status kat FB aku padam. Sebelum tu aku nak bagi tahu 1 dunia. Akhirnya aku berjaya memadam semua status dalam FB. Tepat jam 7.15 malam / 16-09-2011. Korang bayangkan.. aku dah ada account  FB dari tahun berapa tah.. 4 hari 3 malam aku nak padam semua status ni. Semua dah tak ada.. Kalau ada pon, just quiz & benda yang tak penting.

Sebab apa padam? Sekarang dah banyak sangat spy. Budak-budak kaki skodeng kat FB aku. Then, inbox benda yang bukan-bukan. Then, ada pulak yang jenis jaloz & meroyan tak pasal-pasal bila bace status kat wall aku. Kalau aku ni artis. Sure lagi ramai manusia durjana yang suka ambil kesempatan. Sekarang hidup aku dah bahagia tanpa sebarang masalah. Dalam bulan ni, aku dah boleh hidup aman, sentosa dan makmur.

Thanks kat  my best friends 4 ever..Yang banyak bagi  nasihat & tunjuk ajar. Dia banyak bantu aku dalam  2 bulan ni. Apa-apa masalah semua di dengar. 



Sebagai tanda penghargaan kepada dia. Prince berbesar hati nak bagi hadiah yang tak seberapa ni.. Ambil kau.. Besar lagi.. Siap ada cop mohor lagi.. mwahhhh... Import dari Pengkalan Balak, Melaka.

...Cerita Tamat...

2 comments:

Unknown said...

chill saja .. teringin lak nak padam semua status dalam fb . hrmm ..

Aida Azryn said...

haha.. owh,gittew.. ;p