Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 September 2011

Salam Aidilfitri


...Cerita Mula...

Assalamualaikum semua.. Terlebih dahulu aku ingin memohon maaf sebab dah lama tak update blog ni. Biasalah, bulan baik ni.. nak kurangkan kontrovesi dan tingkatkan keimanan. Okaylah, entry hari ni sungguh berbeza.. tak ada nak melahar, memaki, menghanjing dan mak nenek bagai.  Entry khas untuk korang semua. Walaupun dah raya ke-3.. aku tak peduli.. aku nak tulis post kan juga.. J

Saya Zuhairi Zainol Abidin (Prince HairiAks, Ery, Zerry, Bangli, Zul, Rie)
Ingin Mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri
Kepada semua rakan bloger sama ada di Malaysia mahupun di luar negara,
Saudara mara yang berada di merata pelusuk alam,
My friends  UPSI ambilan Julai 2007/2008,
Ex scandal, Ex GF, dan macam-macam Ex lagi,
My friends Face Book, Ym, Skype, MSN, Twiter,Friendster,
Untuk yang tersayang dan disayangi,
Serta semua yang mengenali diri saya...

Saya ingin memohon maaf,
 Sekiranya terkasar bahasa, terlahar secara sengaja mahaupun tidak sengaja.
Maaf juga sekirannya terdapat entry yang membuatkan ada yang terasa hati, makan hati dan terus busuk hati dengan aku kan.
Ye lah... rambut sama hitam kan... hati lain-lain...

So, dihari mulia ini.. aku nak susun 20 jari jemari yang terdapat di jari dan kaki...
Aku nak mohon maaf kat korang semua ek..


P/s- Raya ni jemput datang rumah aku. 1 bulan pintu rumah terbuka untuk korang semua. So, sape-sape yang nak datang. Boleh inbox di FB terlebih dahulu supaya aku boleh buat persiapan yew.  Datang.. jangan tak datang...


No comments: