Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

05 September 2011

Raya oh Raya.. Part 1

...Cerita Mula...

Hye all, hari ni aku just nak cerita pasal raya. Macam biasa raya pertama aku dengan family akan pergi rumah nenek di Gemas, Negeri Sembilan. Walaupun tahun ni ramai uncle & untie yang tak balik raya. Tapi still meriah lagi.. Paling tak best Pak cu aku yang tak dapat balik beraya... rase sunyi je rumah wan.. kalau tak sure meriah sebab anak dia yang hyper aktif tu.. kalau untie or uncle yang lain tu tak balik aku tak kisah sangat pon.. balik tak balik sama je.. Ada aku kisah.. Tambah yang sorang tu.. ada tak ada.. macam tak da.. ha3..

Ekceli adik beradik belah my mum tak ramai pon.. ada 5 orang.. sorang dah meninggal.. tinggal lah 4 orang.. Memandangkan Pak cu & untie aku tak balik beraya. Tinggal lah 2 kerat. 1st time raya 2 kerat jew. Tahun ni raya dengan family pak long.. best juga.. anak-anak dia pon semua dah besar. So satu kepala lah dengan aku.


Okay.. Pic pagi raya at rumah wan.. Time ni wan buat open house..Memang ramai yang datang.. sampai tak terlayan...


Pic ni amik jam 7 malam.. baru balik dari beraya rumah saudara mara.. ikutkan hati nak raya sampai malam.. Tapi tak boleh.. Kawan aku from oversea datang lah pulak.. 1 st time datang rumah..


Raya kedua dah.. Ni rumah atok dekat Parit Tegak, Batu Pahat.


En Prince yang suke begambar.. Ha3...

P/s- Tahun ni tak banyak sangat ambil gambar.. So, aku uploadkan apa yang ada je lah.. Ha3.. Tunggu entry seterusnya.. Raya dengan kawan-kawan pulak.. :)

...Cerita Tamat...


No comments: