Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

27 September 2011

Prince Dah Posting

...Cerita Mula...

Hye all, Assalamualaikum... Morning..  Mesti korang terkejut beruk kan? yelah  pagi-pagi buta  lagi  En.Prince dah mengupdate blog yang sentiasa terabai kebelakangan ni. Kalau pagi-pagi dah update. Sure ada hot story kan.  Ngee.. Memang ada hot story.. siapakah mangsa untuk hari ni? J

Ekceli aku tak jadi penganggur lagi. Posting? Oh tidak.. Belum dipostingkan lagi. Masih dalam mood menunggu dan terus menunggu. Sabar itu separuh dari iman. Kalau ada rezeki tak kemana pon. So, aku ambil keputusan untuk kerja full time sebagai Executive Marketing di Melaka. Syarikaat yang agak gah lah juga. Kat mana? Ha3.. biarlah rahsia..

So, sekarang aku dah jadi orang Melaka. Kawan-kawan kat FB ramai yang Tanya. Melaka stay rumah siapa. Okay lah.. Aku tumpang rumah kawan. Tinggal rumah bujang kan. Thanks kat En. Is yang sudi bagi tumpang rumah dia yang cantik & kemas ni.Lokasi pon sangat strategic.

P/s- Hari ni 1st day aku di tempat kerja. Jam 12 ni baru nak melapor diri. Then, bos call.. cakap ada kursus di Shah Alam hari Khamis & Jumaat. So, wish me good luck yew. Thanks all..

…Cerita Tamat…

2 comments:

Silent Thinker said...

wah dah jd eksekutiffff...

Silent Thinker said...

wah dah jd eksekutiffff...