Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

19 November 2012

Cikgu Hairi Kena Jaga SPM.. Terbaik

...Cerita Mula...

Hye all... Asslamualaikum... Dup dap.. Dup dap... dah nak masuk 19 November 2012. Ekceli dah cuti sekolah kan. Memang lah cuti sekolah, tapi kan.. Aku je yang tak cuti.. Kena stay asrama... Jaga students yang ambil SPM & STPM. Dah lah stay asrama, Kena pulak jaga SPM. Bak kata pepatah... "Sudah jantuh tangga, kena himpap kat tong gas kau". itu pepatah bukan aku yang cipta.. Tapi orang yang dulu-dulu punya.

Okaylah, untuk pengatahuan semua orang yang sedang membaca blog aku.. Secara rasminya aku kena jaga SPM kat sekolah swasta.. SEKOLAH TINGGI ISLAM AS-SOFA REMBAU. Itu pon last minit baru tahu pada jam 12.25 pm masa nak balik dari sekolah. Memang tension masa tu. Sebab aku tak dengar apa-apa taklimat sedangkan hari Isnin dah kena jaga SPM. Surat pula dapat hari Jumaat selepas orang taklimat.

Sebenarnya aku tak kisah kena jaga SPM.. Tapi bila dapat tahu last minit yang tak suka.. Sebab perancangan untuk percutian semua dah buat. Tiket flight semua dah beli.. Last-last kena jaga Exam... So.. Percutian perlu diteruskan dengan meminta kebenaran kepada En. Ketua Pengawas.. Thanks bagi Cikgu Hairi cuti 1 minggu... Nak tahu gi mana? Tunggu entry yang seterusnya...

...Cerita Tamat...

No comments: