Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

06 December 2012

Happy Birthday Prince Hairi Aks "25"

...Cerita Mula...

Hye all.. Assalamualaikum. Tahun ni tak seperti tahun-tahun lepas... Birthday yang paling best aku rasa.. Apa tidaknya.. 1st time birthday sambut kat oversea..(OVERSEA lah sangat)..  Walaupun tak sambut kat London, Paris, Euro or Korea.. Indonesia pon jadi lah.. Janji oversea kan...  Ekceli 2 Dec 2012 aku ikut trip ke Medan dengan kawan-kawan. Memang best...


Amik kau.. nama aku jadi Harry... Bukan Prince Hairi Aks...


Opsssss... I dah 25 Years Old... OMG... Macam tak percaya umo I dah 25.. Rasa macam baru je hidup kat dunia ni...


Ohhh..Yeahhhh.. 


Okay.. Korang jangan pelik tengok pisau aku.. Sebenarnya itu bukan pisau... Itu Lesen memandu En. Pija yang diberi pinjam.. Aku trauma beli kek kat Medan Indonesia.. Lilin pon kena cas.. Ekceli.. Bila sampai bilik.. Ingatkan ada pisau.. Rupa-rupanya tak ada pisau..So,nak pergi semula kat kedai tu.. Memang tak larat lah..


Ini kedai yang aku maksudkan.. Tengok.. Kedai punya lah gah.. Pisau pon tak bagi.. Menurut tuan kedai.. Kek yang Pija beli merupakan kek yang paling mahal kat kedai tu.. dari luar.. memang cantik tertarik dan debom... Bila makan... Nauzubilah rasa dia... Keras baling kat dinding kau... sedap tak sedap.. telan je lah..


P/s- Thank kepada Pija, Rozi & Anuar yang sama-sama join celebrate my birthday.. Thanks kat kawan-kawan yang wish kat aku yew.. 

...Cerita Tamat...



No comments: