Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 November 2012

Prince Kena Hantar Kursus

...Cerita Mula...

Hye all.. Asslamualaikum. Ekceli aku masih lagi dalam mood kursus.. Ini minggu kedua kursus.. Minggu lepas di SK Jempol, Bahau Negeri Sembilan. Tiga hari kat sana.. Banyak seronok.. Banyak pusing ini kepala..  Banyak ilmu yang dapat.. Walaupun cuma kursus PBS GEOGRAFI tingkatan DUA.. Dan bukan opsyen aku.. Aku redha jew... Yang penting kursus kan. 

Minggu ni aku  kena hantar kursus warden pula.. Yang ini kat Hotel Seri Malaysia, Melaka. Kursus untuk warden dan penyelia asrama.. Kursus menbina laman web.. Terkangkang-kangkang juga aku nak siapkan laman web asrama.. Aku rasa nak juling-juling biji mata mengadap lappy 4 hari malam.. Dari pagi sampai malam... Sampai nak tidur pon leh mimpi tengah buat laman web... So... Kalau korang rajin. Sudilah kiranya melawat laman web asrama aku... Laman WEB ASRAMA PRINCE.. :)

Okay.. cukup untuk entry kali ni...Minggu depan dah cuti sekolah.. So.. Time untuk berjimba-jimba dengan kawan-kawan.. 


Okay.. Tak murni blog aku kalau tak ada pic.. So.. amik pic ni.. Pic terkini.. Makan-makan dengan my best friends forever.. :)

...Cerita Tamat...

No comments: