Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

22 December 2009

Aku Mencintai Wanita Itu!!

Wanita itu membuatku sangat mengaguminya... walaupun hanya memiliki sepasang tangan dan sepasang kaki.. dan usia tak lagi muda... kelincahannya melebihi anak muda sebayaku. setiap pagi bangun dan menyiapkan segala sesuatu untuk keluarga kecilnya.. terkadang sedikit mengomel ketika ahli keluarganya membuat ia terlalu capek.. yahh...beliau hanya manusia biasa yg juga punya hak untuk mengeluh...akan tetapi beliau tetap mengabdi untuk keluarganya.
aku mengenal wanita itu.... setiap hari aku melihatnya.. bahkan sebelum aku lahirpun aku selalu di bawanya kemana pun kakinya melangkah.. beratnya tubuhku tak membuatnya berhenti membuatnya ngeleus2 perutnya berharap kelak anak yang di kandungnya menjadi anak yang berbakti kepadanya...
Wanita itu mencintai ku!!
tidak...tidak hanya beliau.. !! tetapi lelaki yang selalu bersamanya juga mencintaiku!! Beruntungnya aku... di cintai wanita dan lelaki itu bersamaan... Saat kelahiranku... wanita itu menangis bahagia walaupun beliau terlalu lelah bergumul dengan maut..demi melahirkan ku... lelaki itu juga mengumandangkan azan di telinga kecilku...pada hari itu aku mengenal mereka... mengenal wanita itu,wanita itu terlihat cantik dan bahagia memelukku..
Mereka Orang Tua ku....

Yah itu aku... anak wanita itu... dia ibu ku........ dia ayahku....
Love my mom... Love my mom... Love my mom... Love my dad...

4 comments:

pdah doraemon said...

wah...
best best nukilan hang ni..
baguih...
usaha lagi na...
i nak ambek nukilan ni boleh tak???
nak kasi kat my mom n dad??

HairiAks said...

Thx Pidah.. amik yo... kot nk bg kat tok & nenek pon leh gak... nk copy & Paste pon x pa... janji hang bhagia..hehehehe

Anonymous said...

stakat tiru majalah ker, novel ker, tak payah la nk bangga sngt dik oi..erm mmg la kemana jer p bwak kau sbb ko sll nangis nk ikut.mmg la mama membebel pg2 sbb aku ngn ko bngun lambat.rumah tak kemas.ha3

HairiAks said...

Wei..suka2 je ko cakap aku ciplak dari majalah..penat aku mengarang tau.. ni hasil nukilan aku.. hak cipta tepelihara.. sia2 je aku amik BM PRO kt sini..pas tu amik sastra Mlyu Trdisional lg kat sek dulu.. sah2 lah jd pengarang yg terhormat..