Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

21 April 2011

Prince Hairi Aks Enjoy Dengan Student?

...Cerita Mula...

Hye all, kalau korang nak tahu. Aku ni memang suka update entry yang dah nak berkulat, entry yang  nak pupus. tapi nak buat macam mana kan. Dah perangai aku macam ni.  Kalau dah dasar pemalas nak update. Sampai kapan pon aku akan jadi super duper pemalas. Urmmm.. Minggu lepas anak murid  jemput gi party kat sekolah. Ada pesta tari menari dowh.. u all layan je pic ni.


Wak lu.. tari menari? Ni dia.. celebrate birthday budak budak milo.. Seronok layan perangai dia orang.. Kadang kadang macam nak terkencing dalam seluar gelakan dia orang. 


Ni dia.. Pn Khaira.. Guru class 4 MPV.. Sangat best cikgu ni.. Satu kepala ngan aku.. Dia pon join sekali celebrate budak ni..


OMG.. Macam kenal jer budak gemuk ni.. Pipi semakin gebu.. rambut semakin kontot.. Jari semakin runcing... Kuat makan lak tu.. Aduh... Tengok tu.. Senyum yang tak berapa ikhlas.. ngee...


Lorenzo @ Ato.. Bukan nama sebenar.. tidak merokok.. Ni salah sorang student saya yang celebrate birthday.. Sangat hyper aktif.. kalau buat lawak.. Sure lawak bodoh.. tak pernah buat lawak yang sopan santun macam cikgu dia buat. Kalau gelak.. Tuhan jer yang tau..

...Cerita Tamat...

2 comments:

@reltzsensei said...

kek ttp SR!!!huhuhu..kelas...

Aida Azryn said...

haha.. gambo yg last tu.XD