Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

09 April 2011

Tak Bernafsu Nak Update

...Cerita Muda...

Hye all, siapa kata aku sangat rajin "MENGUPDATE"  blog? Kalau sebelum ni aku orang paling rajin update. Tapi aku dah jadi super duper pemalas nak update. Aku tak tahu setan apa yang dah rasuk aku jadi bapakan pemalas. Aku tiba-tiba tak bernafsu nak update. Hilang semua idea nak update. 

Korang ingat senang ker nak buat entry yang orang suka bace? Kadang kadang puas pikir apa yang aku nak merapu dalam ni. Semua cerita aku tulis, dari diri, keluarga, kawan kawan, artis & macam macam lagi. Mak ngan ayah pon ada. 

Walaupon aku ni SS or suka merapu. Aku rasa enjoy sangat bila dapat luahkan perasaan dalam blog. Aku pon jenis tak kisah orang nak komen apa. Asalkan korang tak ganggu hidup aku.

P/s- Aku ada sekolah ganti sekarang. Sangat bahagia.. Sangat sensara.. Hahaha.. Hari ni just ajar adik adik Pendikan Khas belajar Nasyid. Aku Terpilih menjadi Cikgu Vokal walaupon vokal aku memang dari dulu tak pernah mantap.. Wakakaka...

...Cerita Tamat...

2 comments:

ezzu said...

mungkin dh byk sgt idea yg dicurahkn kedlm blog tu...so skrg xde idea lh...hehehehe

Aida Azryn said...

wah.. cikgu vokal?cayalah.. :D