Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

17 January 2010

Aduh... Teringin nak makan Pizza + Ice Cream Vanilla...

    Tiba-tiba teringin pulak nak makan Ice Cream Vanilla.. Kalau ada lah kat depan mata ni.. 10kg pon aku leh habiskan... Rasanye baru 3hari lepas makan Ice Cream...  Teringin sangat-sangat... kenapa aku teringin nak makan..? tadi time gi pekan  pas tu nampak budak kecik keluar dari Pizza.. kat tangan dia ada Ice Cream.. kalau mak dia x da tadi.. memang aku mintak sikit.. 
      Bila dah nampak dia keluar dari Pizza teringan pulak nak makan Pizza.. Dah macam orang mengidam pulak aku ni.. hahaha... Apa-apa pon esok, lusa @ tulat aku mesti gi beli Ice Cream tu...
    Tapi kalau ada orang nak belanja lagi best kan... sape2 yang nak belanja tu.. call je... talian di buka 24jam...
   
(Bestnya Pizza ni... sekali rasa pasti nak lagi)

No comments: