Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

06 January 2010

Semester 6 + 21jam Kredit + Latihan Industri= X Cuti....!!!

Pejam celik.. pejam celik dah sem 6 aku sekarang ni.. rasa cepat je masa berlalu.. rasanya baru semalam aku mendaftar.. x lama lagi dah nak praktikal.. macam x sabar je... tapi sem 6 ni..memang PENING... napelah banyak sangat jam kredit kena amik... baru je nak rehat2 kan otak...


          Apa tak nye.. mula2 amik 21jam  Kredit je.. lepas je 1 minggu kuliah fakulti kata kena tambah jam kredit lagi... sakitnye hati... apa kejadahnya nya tambah jam kredit? Relevan ke? Kenapa kos lain jam kredit x sama macam kos aku..? musykil sangat2... contoh... kalau kos lain jam kredit 156... tapi aku punya kos jadi 162 kredit...( contoh je..aku pon x pasti brapa jam kredit yang amik.. yang penting 150 lebih lah...)  memang penat... lebih 6jam kredit...


         Dah lah kena tambah jam kredit, lepas tu ada pulak LATIHAN INDUSTRI...  yang ni lagi lah... kena wat latihan INDUSTRI lebih kurang 2 bulan lak tu.. time ni orang lain sedang seronok bercuti kat kampung.. tapi aku lak kena bekerja.. kalau keja dapat gaji or elaun x pa gak..  tapi kalu x dapat.. habis lah... dapat penat je.. bukannye nak mengeluh apa.. tapi berbaloi ke? Padahal Cuma nak jadi cikgu je.. rasanya bukan nak keja kilang or pegawai kat bank.. kalau nak buat.. biar semua kos buat... jangan kos tertentu je... macam tidak adil lak... tapi x pa lah...


            Rasa x puas hati sangat.. nape lah banyak2 subjek yang ditawarkan Cuma akaun je... bukan nye  aku x suka belajar akaun.. tapi pening lah... ingatkan FINANCE lah paper last.. tapi sem ni.. tiba2 je kena tambah lagi...nak x nak.. belajar je lah... dah tu..clas kena buat malam... lagi lah masalah..
p/s.. kepada kawan2 AT45... walaupun kita lebih jam kredit.. terimalah adanya.. sebab mungkin ada hikmah disebalik apa yang berlaku... JANGAN MARAH2 pasal jadual... yang penting clas jangan buat hari KHAMIS & JUMAAT... kalau x... mmg nahas lah...

cerita ni x da kena mengena dengan oreang yang hidup ataupun yang telah meninggal dunia... ianya sekadar untuk berkongsi dengan kawan2 sahaja... aku cuma ingin meluahkan rasa hati.... wakakakaka

No comments: