Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

31 January 2010

Secret Recipe BeefSteak & Sasukar Sukura!!!


 
( Sedapnya BeefSteak ni... Terbaik dari ladang)

...Cerita Mula...
Bila baca je tajuk ari ni nampak cam menarik je kan?... haahhaha... apa taknya.. tiba-tiba je cerita pasal makanan.. mesti semua orang ingat aku tengah lapar kan.. kalau nak tau sekarang ni dah jam 12 lebih... memang tengah lapar ni.. tapi x leh makan.. aku tengah diet.. berat dah naik 3kg.. sekarang dah 59kg... mmmmm...tapi aku semangat lagi nak post story kan... nampakkan pic kat atas tu....? ni lah Beef Steak yang telah diinovasi oleh Chef Shahril yg di import khas dari Manjong,Perak. untuk menyedikan resepi ini mengambil masa 3hari 2 malam je.. pekerja yang diperlukan sekurang-kurangnya 38orang. mesti anda tak percaya kan..? aku pon x caya... hahahahha... semua kena tipu...  lalalalala... kalau nak tahu resepi dia kena tanya Chef lah.. aku pon x leh bagi tahu...

 
(Gambar Sasukar Sakura, yang sedap.. Rasa sekali pasti menjilat Jari Kaki mmmmm)
Yang ni pulak resepi kedua Chef kita.. dengar nama pon dah tahu sedap kan.. memang menangis kalu makan.. sedap sangat-sangat.. ni 1st time aku makan benda ni... bahan-bahan yang digunakan  daging, telur, bawang, cili... dan macam-macam lagi lah.. kalu nak cerita 3 hari 3 malam pon x habis... masakan ni kita makan dengan roti... ala-ala orang arab punya makanan lah... rasa dia macam kebab pon ada gak..
    Apa-apa pon nak ucapkan terima kasih kepada Chef Shahril yang sudi masak untuk kita orang di Taman Nusa. Sebab dia yang sponsor  untuk beli barang ni... x lupa juga kepada Helmi yang terut menjadi sponsor bersama.. seterusnya kepada Penghuni rumah Taman Nusa yg memberi pinjam peralatan dapur & barang-barang.... Terima Kasih Daun Keladi, Kalau boleh.. lain kali masak lah lagi... bak kata pepatah kecik tapak tangan stadium bukit Jalil kami tadahkan...
...Cerita Tamat....



No comments: