Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

08 January 2010

GUMBIRANYA KHAMIS ADA CLASS... !!!

Akhirnya terjawab juga persoalan untuk class Pengurusan Kewangan Peribadi... ku sangkakan dapat lah hari rabu malam... tapi semuanya hancur berderai.... sebabnya class malam dah x leh buat... tapi x pa lah kan... berdoa lah jugak supaya dapat hari lain selain hari KHAMIS & JUMAAT... tiba2 dapat maklumat yang terbaru class akan diadakan pada HARI KHAMIS jam 2-4ptg...
   Nak x nak terpaksa lah gi jugak... ye lah ingatkan pecah 2 class... tapi...1 class je... kalau nak menangis sampai keluar air mata DARAH pon x guna... memang dah x boleh ubah... terima jelah... BAK KATA pensyarah aku dah TAKDIR... kita x leh melawan takdir.. sebenar  aku bukannya x suka class hari Khamis ni... tapi malas je... ingatkan baru nak cuti 2 hari... tapi x leh gak.... hahhaha.. padan muka aku.. tp x pa.. yg pnting jumat aku cuti... klu jumaat pon nk wat class ganti... mmg aku x leh nak kata apa lah...
   Kepada kawan2 yang sama minor dengan aku.. sabar je lah.. yang penting class HARI KHAMIS memang MENGUMBIRAKAN kita semua.. hahahahah... ( plastik sangat2..padahal x suka ni... tapi terpaksa gak berlakon....wakakakakakka ).....

No comments: