Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

06 January 2011

Baik-Baik Sayang Vs Trouble Is A Friend

...Cerita Mula...

Aloo… Prince di sini. So, macam biasa lah. Petang ni aku cuma nak cerita pasal hiburan. Tanpa hiburan sure otak aku serabut.  Sure aku jadi malas. Ekceli aku ni bukan peminat setia lagu. Aku dengar pon ada sebab yang tersendiri. Kalau tak sedih.. Mesti aku gumbira.. Kalau tak..  Mesti aku rindu dengan someone.. Kalau tak pon mesti aku tengah emo. Macam macam ada kan? 

Bila dengar lagu baik baik sayang mesti aku rindu dengan someone. U know, banyak kenangan dengan dia bila dengar lagu BAIK BAIK SAYANG. Bak kata pepatah, Lagu baik baik sayang seperti scandal dengan prince. Memang tak boleh dipisahkan. Kalau dipisahkan, kompom sumbang bunyi dia. Urmm.. ( Pepatah yang aku reka sendiri, tidak ada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah meninggal dunia.. okie.. )


 Ni barulah muka tension.. Muka yang tak mandi lagi. Tapi nampak macam mandi kan? Ngee...

Lagu kedua pilihan aku petang ni, Trouble is a friend. Lagu ni lagi super duper puaka. Dulu masa aku kecil, aku tak suka dengar lagu ni. Ngee... Masa untuk menipu korang semua.. hahahaha. Ye lah, rentak dia macam mengada ngada. Dengar sekali pasti nak maki. Mendayu sangat rentak dia. Lagu ni pon orang yang paksa aku dengar. Dengan paksa rela aku setia medengar lagu yang tak berapa sedap didengar ni. 

P/s- Mesti korang bosan dengan entry ni. Tapi nak buat macam mana. Aku terpaksa bekerja keras untuk memikirkan entry yang sesuai. Aku kena juga  meng”UPDATE my lovely blog. Suka tak suka korang layan je lah. 

...Cerita Tamat...

2 comments:

@taufiqhelios said...

penin @_@ haha! kesimpulannya atok suke dua2 lagu tuh?

mye said...

haha..
tengah layan perasaan kew??