Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

21 January 2011

Thanks Mama

...Cerita Mula...
 

Hye all, ekceli aku nak say thanks kat my mum yang belikan aku hp baru. Walaupun harga dia tak beribu ribu dolar  macam hp korang semua. Tapi ok lah. Janji boleh sms and call. Kalau nak ikutkan hp aku ok lagi. Boleh guna. Tak ada yang rosak pon. Kalau setakat calar & bertukar colour... Faham faham je lah. Dari warna merah bertukar jadi colour pink dowh.. Hik3.. bertapa ganasnya aku pakai hp. Walupun hp tu dah bertukar warna & calar balar. Still okie lagi.. Aku pon segan nak publish dalam blog. Takut korang cakap public fon lak. Ngee..


Aku rasa mesti my mum kesian tengok hp aku yang dah buruk tu. Padahal, aku pakai baru berapa sem. Kawan aku kata... Aku ni memang tak sayang harta benda. Suka suki dia orang je cakap macam tu. Kalau tak sayang, baik aku campak dalam sungai kan? Kan.. Walaupun hp baru dah ada.. Hp lama still guna lagi.. habis madu, sepah aku tak buang okie.. aku guna semua..  Tapi aku tukar kad sim je lah.. Tak kan nak pakai sampai 6 hp & 6 kad sim. Tokie balak pon boleh muflis. 


P/s- Thanks mama.. sponser beli hp.. Say NO sugar mum & dad... ~lol~

...Cerita Tamat...

9 comments:

Hizami Li said...

tahniah.
XD

mye said...

bestya..
minx 1 lg blh utk my?
hahaha

iQa~ said...

best2..

C3 yg bleh on9 dgn senangnya... =)

dak eina said...

wah dpt fon baru.. bestnya~~

LuMos mAXimA said...

harry~
i baru je nk berangan nk beli bln dpn..huhuhu..

Aida Azryn said...

Wah! best2.. ;D

Aleen Aiden said...

wah!macik...saye nak hp baru jugak..hee :P

Anonymous said...

wah seronoknye mak belikan...huhuu

supergassoline said...

nak jugak..!!!


eheheee

:))