Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

06 January 2011

Menghitung Hari

…Cerita Mula…

Hye all, selamat petang. Apa korang rasa kalau stay dekat rumah berbulan  dan berhari hari? Bosan? Tension? Suka? Gumbira? Sedih?. Apa apa pon korang je tahu jawapan dia. Tepuk tangan tanya kawan. Boleh? Ekceli, aku sangat bosan. Sangat tension. Aku tak da kawan, tak ada teman. Aku rasa sangat sunyi. Mesti ramai yang tanya kenapa aku tak buat part time kan? 

Hahaha.. Part Time? Sure my mum & my dad tak bagi. Dia suruh aku dok dalam rumah. Then, teman my mum yang tinggal sorang kat rumah waktu siang. U know, My bro & sis seminggu sekali balik rumah. Mesti korang sedih dengar story aku kan. Kalau tak sedih sila lah sedihkan diri korang semua.

Hahaha..Ini dia..aktiviti yang harus aku lakukan hari hari.. Makan.. dan terus makan..

Urmm.. kalaulah boleh mengajar awal. Sure aku dah pergi sekolah. Tapi kan, bulan 2 baru mengajar. Tak sabar nak berbakti kat sekolah. Tak sabar nak jumpa dengan anak murid, tak sabar nak jumpa dengan cikgu & cikgi.. Cehh.. poyo jer ayat aku kan? Apa apa pon aku syukur sangat sebab boleh makan free, bangun & tidur ikut suka aku. 

Kalau korang nak tahu, hari hari aku berangan. Berangan bila nak jadi kaya, bila nak dapat jodoh, bila nak dapat kerja, bila nak buat reunion dengan geng AT45. Macam macam aku pikir. Biasalah, aku cuma nak menghabiskan cuti aku dengan berangan sepenuh masa. Mana tahu, angan angan boleh jadi kenyataan. ~lol~.

…Cerita Tamat…

No comments: