Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

03 January 2011

Tertekan With Someone

...Ceita Mula...

Salam semua, ekceli masih belum terlambat nak wish Happy New Year dekat korang . U know, Prince tak da masa nak update blog. Line streamyx masih lagi problem. Dah berkali kali buat aduan tapi masih tak da tindakan susulan. Biasalah, kes kes terpencil memang macam ni. Memang lembab dia orang bertindak. Agaknya makan gaji buta kan.?

Selamat ada cc yang agak lembab dekat My Kg ni. Boleh juga update blog. Kalau tak, kompom my blog dah berkulat kan? Ok lah, sebenarnya aku sangat marah dengan manusia yang agak plastik, Tipuware, Papaware & Mamaware ni. Tak habis habis nak gangu hidup aku.

Kalau korang nak tahu, dalam diam diam dia tikam aku dari belakang. Kiranya dia ni musuh dalam selimut . Kalau korang tak faham sila buat buat faham okie. Sanggup dia burukan aku dekat orang lain, Then fitnahkan aku pulak. Apa nak jadi dengan budak sekarang ni. Harapkan ada degree jer tapi otak letak dekat kaki.

Yang aku nak marah tahap dewa, ada juga yang suka mungkir janji. Janji is Penipu. Penipu is Janji. Kalau dah berjanji, SILA PEGANG PADA JANJI OKIE. Aku paling benci dengan orang yang mungkir janji. Tapi tak apa, aku bagi lagi SATU PELUANG. Kalau lepas ni dia mungkir JANJI. WAIT & SEE... ( mood nak ugut orang.. hahahah) 
 
P/s- Betul ke? Kalau cemburu tandanya sayang? Ada sebarang komen? Perlukah kita nak berpura pura baik depan orang yang kita sayang, sedangkan kita sentiasa kena tipu dekat dia? So, Tepuk dada, tanya selera.

...Cerita Tamat...

4 comments:

@reltzsensei said...

urm..sape la org yg u tujukan ni ek??hehe

HairiAks said...

Hahaha.. orang yang bernama orang.. hahahhaa.. Ayat yg agak sengal.. ngee.

Unknown said...

btul2 punya marah bunyik nye tu...hahaha...sabr2...mesti ade hikmah..cemburu memang tande sayang..tp kalo dah x kene tempat cemburunye..haa...tu memang nak mkn selipar namenye..

LuMos mAXimA said...

saba na~
org yg tikam menikam ni insyaAllah akan diblas cash!