Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

25 January 2010

YDP MPP AT45 & LESTARI FOREVER TERLIBAT DALAM KEMALANGAN DI KAMPUS


(GAMBAR YDP MPP IKHWAN KETAIKA BERCUTI DI LONDON SEBELUM TERLIBAT DALAM KEMALANGAN )
...BerItA Mula... 
Tanjong Malim- Kurang dari 24jam perlantikan barisan kepimpinan kepimpinan baru, YDP MPP  AT45 terlibat dalam kemalangan di kampus. Menurut mangsa, beliau pergi ke kampus dengan tujuan menghantar kertas kerja yang masih lagi bermasalah disebabkan pertukaran tarikh.
   Walaubagaimanapun, dalam perjalanan ke HEP, mangsa cuba mengelak lori AIR BATU. yang tidak memberi isyarat untuk berhenti. Secara sopan santunnya, si YDP ni terus berhenti  secara tiba-tiba yang menyebabkan moto yang diboncengnya hilang kawalan dan  lalu jatuh ala-ala bapak hayam... dapat x anda bayangkan..? Renungkan sejenak...
   Hasrat YDP ( IKHWAN) untuk ke HEP tidak kesampaian untuk menghantar kertas kerja. Pada mulanya beliau ingin membawa kes tersebut ke Balai polis yang berhampiran. Namun, disebabkan masalah teknikal yang berlaku, masalah tersebut diselesaikan secara baik. IKHWAN yang merasakan dirinya begitu Vogue setelah jatuh bertukar kepada seorang yang lebih GEDIK apabila dia meroyan dalam kesakitan. Apa-apa pon aku mengucapkan takziah kepada engkau.. Beliau telah dihantar ke klinik berhampiran oleh salah seorang rakannya yang baru dikenali lebih kurang 3 tahun yang lalu.
   Ikhwan telah selamat diberi rawatan di klinik Panel iaitu Klinik Nabilah. Menurut Dr.YDP masih dalam keadaan kritikal dan stabil.. kaki & tangan cedera parah. namun, ubat dan balutan telah diberikan kepada mangsa. Prince Hairi akan mengadakan meeting tergempar petang ini berikutan kemalangan yang menimpa YDP. Barisan MPP yang telah dilantik akan bermesyuarat jam 8.00 malam ini. 
   Kemungkinan besar Ikhwan Akan diterbangkan ke Los Angles, USA, CAnada, Korea & Amerika. untuk mendapatkan rawatan susulan. Negara-negara ini akan dibincangkan dalam mesyuarat malam ini. Kami di barisan kepimpinan MPP AT45 memohon kepada Rakyat Jelata supaya mendokan supaya YDP kita cepat sembuh dan boleh menjalankan tugas harian beliau. 
   Untuk makluman orang ramai,program yang akan dijalan pada hujung minggu ini trpaksa dibatalkan dan digantikan dengan majlis solat hajat dan bacaan yassin supaya YDP cepat sembuh. Kepada YDP, cepat-cepatlah taubat. jangan nak menggedik je.. BOLEH KE TIDAK? BOLEH KE TIDAK? BOLEH KE TIDAK?

p/s- berita akan disiarkan dari masa ke semasa.. 
...BeRita TaMat...

8 comments:

Anonymous said...

Abg Ikhwan nak Sign..

Anonymous said...

sign...blh je..huhuhu

ikhwan_wen87

Anonymous said...

haiii...aku ingt dh mati dh budak ni..itu lah kau..mulut lahar mcm neraka..spttnya kau kena bersyukur sbb hidup lg..mgkin kecelakaan yang berlaku ats kau adalah bebola api neraka yg terpelntg dan kena kau..sbb tu la kau jth motor coz x smpat mengelakk..aku nk pesan kt kau,,byk2 la taubat nasuha..nnti lpas ni kau kena bebola naga plak..tahniah la untuk kau... arap2 dh diterbangkan ke tanah perkuburan la untuk rawatn selanjutnya...byerrrrrr

aku ttp aku
marco_890@yahoo.com

Anonymous said...

En. Marco.. berhati2 dengan pertuturan anda itu.. sesungguhnya Abg Wen Ditimpa musibah disebabkan takdir. kita tidak boleh melawan takdir. Sekali lagi setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.. jangan suka2 cakap bola dari neraka. saya bimbang kata2 itu akan memakan diri anda sendiri..
-Insan yang prihatin-

Anonymous said...

tah apa-apa lah ko orang semua ni.. macam budak-budak.. semua dah masuk u kan, jadi x yah lah nak gedik-gedik macam budak tadika.

-Manusia paling Sexy- ( Mulan Jamilah) versi malaysian.

Anonymous said...

dh takdie..nk bt mcm mana..HAKIKAT

ikhwan_wen87

Anonymous said...

jom soseh-soseh bersama kak M, adik2.. akak nak pesan ni.. jom kita jalan-jalan kat pekan sabtu ni, nak x? kita pi makan kedai mamak tu, best oi.. tu lagi baik dari mengumpat, betul x?

Anonymous said...

kepada insan yg prihatin...prihatin sgt ker u ni.. x yah nk berlagak la..kata2 mana boleh makan diri sndiri..ingta kata2 ni mcm naga ker nk makan2 ni...suka hti la nk kta apa pommm,,kubur msg2.. stkat letak jer nick name insan yg prihatin,,,, huh blh blah la...