Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

10 January 2011

Tah Apa Apa..

...Cerita Mula...

Urrmm.. Bila aku buka jer blog, rata rata cerita pasal AJL malam tadi. Hampir 80% pasal AJL. Aku pon dah nak bosan baca. Ada yang memuji, ada mengutuk tak kurang juga yang kecewa artis pilihan mereka tak menang. Nasib baik lah aku tak minat sangat AJL ni. Tapi, teringin juga nak komen apa yang patut.

Aku rasa, AJL yang paling bosan. Pengacara  yang sangat bosan. Walaupun mereka cuba membuat lawak yang  agak bodoh. Tapi aku still bosan. Sepatutnya kalau dah 3 orang yang mengacarakan, sure meletop kan? Tapi biasa biasa jer. Tak ada yang menarik. 



Korang jangan nak pelik pulak, tetiba aku masukan pic budak budak ni. Sebenarnya aku nak bagi dia orang polular sikit dari aku. Kalau masuk pic artis? sah sah lah dia orang dah terkenalkan.

So, tahniah kepada mereka yang menang. kepada yang kalah. Tahun depan ada lagi. Relax lah. Jangan nak sedih sedih. tahun ni korang tak da rezeki kan. Tahun depan jom lawan dengan aku pulak. Teringin nak masuk AJL. Tajuk lagu? Tunggu dan lihat je... Hahaha.. ( mood perasan nak mampus).

...Cerita Tamat...


5 comments:

Anonymous said...

AKU JUGA baru komen pasal ajl..
hehehe

Unknown said...

tahun ni pengacara mmg tak meletop, best lagi anugerah skrin.
nmpknya juara pun tak disukai?

Lia3003 said...

hai hairi, awak telah di tag oleh saya, sudi2 lah buat tau

Aida Azryn said...

haha.. masuk ah AJL... nanti aida sokong dari belakang.. XD

mye said...

kalo prince jd mc ok jugak..
hehehe