Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

22 April 2010

Membosankan diri dalam bilik!!!

...Cerita Mula...

Oh..bosan.. bosan.. dan terus membosankan diri dalam bilik.. semua benda buat serba x kena.. Apa? nak suruh aku study.. tidak.. otak tengah ble2 ni.. nak suruh makan.. dah 10 kali makan.. nak tido.. tapi baru bangun tido... so apa aku nak buat ni... Aku cuba baca  buku Business Law.. Oh.. menghafal lagi... sakit kepala.. So, aku buka lah FB, Blog, & apa-apa yang boleh dibuka.. tapi semua dah bosan...

Sekarang masa untuk Noty2 kan diri di luar... Apa lagi.. kejap lagi aku ngan Ril nak keluar gi bersukaria dekat mana-mana yang boleh.. nak hilangkan bosan... So, kepada Sharel.. Tunggu I datang jemput U jam 4... Ok lah U all.. Hairi nak keluar ni... sebenarnya x tahu nak tulis apa.. tu yang merapu x pasal2 di petang hari ni.. huhu.. layan je lah... x dapek den nak nolong ee do.. huhu..


...Cerita Tamat...

3 comments:

@reltzsensei said...

hehehe...eppy..eppy!!!!mekaseh ye rie bwk i jenjalan n repair my blog!!

HairiAks said...

Ha...ha... sama2... u pnya blog dh vogue skrg ni... lpas ni msti rmai yg follow..

@reltzsensei said...

muahaha...mstila..market tu..hak3