Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

17 December 2010

Alahai Prince...

...Cerita Mula...

Hey all, selamat petang. Ekceli dekat Negeri Sembilan musim salji. Korang percaya tak? Mati hidup semula pon aku tak kan caya salji turun. Hari hari hujan turun. Pagi, petang, siang malam hujan jer. Nak keluar pon terbatas. Korang tahu tak, tak berkembang minda aku dok terperap dalam rumah. Walaupun minda aku tak berkembang, tapi isu semasa still aku tahu ok.



Muka yang agak tertekan masa ni. U know, marah dengan syarikat pembekal jalur lebar yang agak terkenal di Malaysia. Tunggu entry seterusnya. Aku akan luahkan segala suka & duka syarikat ni.

So, macam biasa. Masa yang paling sesuai untuk membuat tahi mata adalah ketika hujan. So, jom kita tidur.

P/s-  Penat menguruskan intenet rumah yang ada masalah. Sehingga blog aku sangat terabai minggu ni. Bila keadaan dah okie. Aku akan explore blog korang semua. Mwaahhhh...

...Cerita Tamat...

2 comments:

alawiah raji said...

negeri sembilan kat area mana?:-)

mye said...

n9 kat mana??
sejak masuk balik poly my ag mengabaikan blog..
hahahaha