Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 December 2010

Hot Hot Kilat.. Hot Lagi Prince HairiAks?

...Cerita Mula...

Salam semua, petang ni emosi aku kurang stabil sikit. Cuma ingin luahan perasaan aku. AWAS!!! Bukan untuk meraih simpati dari mana mana pihak. Cuma untuk melepaskan sedikit geram. Aku tahu, petang ni hujan lebat, ribut taufan, puting beliung & banjir kilat.  So My $$#%%  nak suruh aku memetir pulak petang ni.

Nak pendekan cerita, tiba tiba Miss %$%^&&^$  marah tak tentu pasal. OMG, apa sudah jadi? Tak kan pulak pasal hujan tetiba dia nak marah marah? Bila tanya kenapa, tak mau jawab. Bila suruh cakap dia diam. Tak habis habis cakap i kecewa dengan u? Kecewa pasal apa pon aku tak tau. Setahu aku, dah berapa minggu aku tak keluar dengan orang lain, tak makan dengan siapa pon melainkan housemate aku. So, nape pulak nak angin tak pasal pasal.



Korang nak tau tak, dia cakap kecik hati  dengan aku. So, apa aku nak buat? Nak suruh aku nangis sampai keluar air mata darah? Nak suruh aku dodoikan dia sampai tidur atas riba. Kalau tak, nak suruh beli anak patung barbie untuk dia? Weekkk... Dah besar pon nak merajuk & kecik hati. Hati lebut macam tisu.

Kalau ye pon aku salah, tolong bagi tahu apa salah & silap. Ni tidak, emo tak pasal pasal macam orang datang moon. Tapi aku sedikit pon tak amik hati dengan dia. Hidup tanpa masalah.. Smile.. :-)

...Cerita Tamat...


3 comments:

..hizamirahim.. said...

oh.
siapakah ?
haha.
T.T
bese ah.
perempuan - susah utk difahami.
XD

@reltzsensei said...

sapela yg berani marah u tu ek??meh i mara die blk..hik3..

Eazy Izzuddin said...

isk3..
smile
;)

Layans~
The Social Network