Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

09 November 2010

Cara Paling Berkesan Kepada Mereka Yang Tidak Boleh Tidur

...Cerita Mula...

Hey all, mesti ramai diantara kita yang mengalami masalah tidak boleh tidur. Setelah aku melakukan kajian selama 4 hari. Akhirnya aku berjaya mencipta ubat untuk mereka yang tidak boleh tidur. Kalau family aku tahu. Mesti mereka berbangga dengan kejayaan aku. Mesti mereka buat kenduri 7 hari 6 malam. Lepas ni, aku bioleh mendapat gelaran Prof Madya di atas sumbangan aku kepada dunia. Hahaha (Aku memang suka berangan). Tolong jangan nak gelak okie.

Caranya memang mudah, memandangkan sekarang study week. Aku perlu membaca berpuluh puluh buah buku. Baik bahasa Melayu, Cina, Iban, Inggeris dan German. So, kepada mereka yang tidak boleh tidur. Sila baca buku yang banyak mengandungi teori or fakta. Aku yakin 230% kurang dari 10 minit u all semua akan tidur. Kalau tidak percaya, sila cuba sendiri. Tidak perlukan duit beribu ribu ringgit untuk beli ubat tidur.


Hahaha.. Sempat snap pic.. Sebelum aku menidurkan diri di library. ZzzZzzzz.. Mak guard kat situ tidak boleh berkata kata ketika ini. Hanya mampu melihat air liur basi yang memenuhi meja..Weekkk.. ( Cuba u all bayangkan)


P/s- Saya telah berjaya untuk menidurkan diri kurang dari 10 minit. Anda bila lagi. Cuba sekali pasti nak lagi. Kalau u all nak tahu, dah 4 hari buku yang baca aku. Mesti kawan kawan aku bahagia tengok aku tak dapat study. Arghhh...

...Cerita Tamat...

8 comments:

mye said...

hahahaha..
tp rasanya cara yg paling efektif makan banyak2 dulu pastu terus tido..
hahaha

azimask said...

salam...

selamat studi....
teori tuh mmg betul... keh keh keh...
pernah buat.. dah amat berkesan...

// klik sinie jom ke blog mimie azimask :D ... //

HairiAks said...

mye..
Hahaha..mmg lah mkn byk2 boleh ngntuk.. tapi ada kesan.. nti perut buncit,..ngee..

HairiAks said...

mimie..
betul2.. sokong 360%

nur choki choki said...

saya budak sosial.sslain teori dan fakta 2 je sy ngadap tapi xberkesan pon.ada lg tip x?

The Owner said...

setuju...!! kalau bace facts mmg cepat ngntok....hehe

Unknown said...

nak cepat lagi buka buku sejarah...cnfirm...hahahaha....x pun amik buku falsafah mane2 yg ketebalan dia melebihi 500 halaman..haa..lg cnfirm...hehehe

Unknown said...

baca buku je ngantuk..
baca majalah hiburan tak ngantuk pulak ye..