Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

20 December 2010

1 Year + 274 Entry + 943 Followers

...Cerita Mula...

Morning all, diam tak diam sudah satu tahun aku berbelog. Rasanya baru seperti semalam aku menulis. Kalau u all semua nak tahu. Pada 18-12-2010. Genap 1 tahun usia blog ini. Pada mulanya, tujuan aku menulis bukan untuk meluahkan rasa hati atau nak buat cerita sedih. Cukuplah skadar suka suka. Tapi, bila dah tak ada idea nak tulis. Semua cerita aku tulis. Dari sejarah hidup, kawan kawan, keluarga, dan macam macamaku carutkan dalam ni.

Sepanjang 1 tahun aku berbelog, sebanyak 274 entry dan 943 orang yang follow. U all ingat senang ke nak update hari hari. Bukan senang nak suruh orang follow, bukan senang nak cari  bahan untuk dimasukan.  Kadang kadang aku terpaksa menghabiskan masa untuk menghadap binatang ni. Mula mula memang boring tahap dewa. Tapi lama kelamaan aku dapat juga membiasakan diri. Kadang kadang otak aku jadi tepi dowh. Tak ada idea nak tulis apa. Ekceli aku pernah mencari ilham dekat dalam hutan, gunung ganang, sungai mungai, & macam macam lagi untuk mendapatkan ilham untuk menulis.




P/s- Terima kasih kepada mereka yang sudi membaca  blog aku. Thanks kepada mereka yang menjadi follower aku. Tanpa u all semua blog ni tak kemana pon. 

...Cerita Tamat...

8 comments:

Anonymous said...

no probs!
chaiyok2 tok tahun yg kedua!

Qarl said...

congrats

keep on blogging

cik.shabah said...

keep on blogging oke ;)

@reltzsensei said...

eppy anavesary u..hahaha..i pnyer xtaw ble..nntila cek ek..hik3..

HairiAks said...

Lelaki..
Thanks...

HairiAks said...

Qarl..
Thanks..

HairiAks said...

Shabab.. :-)

HairiAks said...

Rel..
U punya? 2 takut kot.. ngee...