Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

03 February 2010

Kenduri Oh Kenduri...

Bila nak cerita pasal kenduri ni.. memang 4 hari 4 malam x habis aku nak cerita.  banayak sangat sejarah pasal kenduri ni... Kalau nak tahu.. aku ni x suka gi kenduri rumah orang.. kalau dekat Kg. pon memang bertuah kalau aku gi kenduri rumah orang.. mesti family je yang gi.. biasalah.. orang yang Vogue ni pemalu sikit... heheheh.. pemalu lah sangat.. bukan apa.. memang dari kecil x suka gi kenduri.. x tau lah sebab apa.. nak kata x da hidung... hidung aku ada.. entah lah.... tapi hari ni lain sangat..... mungkin sebab kawan-kawan kan..
     Jam 8.00 malam tadi, aku telah menghadiri majlis bacaan yassin dan doa selamat dekat rumah En. KHAI... Ala... kenduri anak dia nak sambung study dekat  Australia... dengan kenduri Arwah isteri dia.. Untung nasib badan dapat  belajar dekat luar negara kan.. Ramai juga yang datang kenduri tadi. Rasanya paling ramai budak-budak AT45 dari semester 2,4 & 6. memang penuh lah rumah dia tadi..
     Dari segi masakan boleh tahan lah, kalau nak kutuk-kutuk pon x elok gak.. nanti en Khai tuntut kat Akhirat.. lalalala.. apa-apa pon memang best masakan tadi... rasanya yang best sup Daging  & kuih Popia goreng tu.. semua cukup rasa... rasa sekali pasti nak lagi... tadi igatkan nak tambah.. tapi segan lah pulak.. ramai sangat orang dok perhatikan aku..
   Apa-apa pon hari ni aku berjaya gi kenduri... Walaupun banyak mulut yang mengata.. tapi x kisah lah.. janji aku bahagia...

No comments: