Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

25 February 2010

Hari Interaksi Usahawan DIBATALKAN...


Wow.. seronoknya bila dapat tahu yang hari interaksi Kelab Keusahawanan dibatalkan. sepatutnya akan diadakan pada 28hb ni bertempat di KUO. Tapi, disebabkan masalah yang berlaku.. tempat tersebut diguanakan oleh budak MAT pada hari tersebut. Yang penting Minggu ni aku boleh siapkan Asgment aku yang dah menimbun ni..

     Aku x hairan pon program ni tangguh, bukan apa, ni dah kali ke-10 agaknya tunda. entahlah... kalau nak salahkan exco yang handle.x boleh juga.. pagi.. petang... siang... malam .. subuh.. maghrib...buat kerja.. tambah-tambah  dengan si Ikhwan tu.. hari-hari turun naik dekat HEP. dia lah Pengarah Program, dia lah timbalan pengarah, SU, BEndahari Ajk, kalau ada 50 jawatan.. semua dia buat sorang-sorang.. kadang-kadang kesian juga tengok dia.. tapi x pa lah.. dia rela buat semua... nanti dia cakap aku pulak yang lebih-lebih kan.. bak kata RICHARD Punya Pepatah.. "LEBIH  KUALI DARI  IKAN".. kalau aku jadi pegawai pon mesti nak meluat tengok muka dia datang dekat HEP tu hari-hari.. hahahahah.... 

     Apa-apa pon bersabarlah  ikhwan ek.. ni semua dah takdir.. jangan gara-gara benda ni cancel ko terjun dari tingkat 3 rumah kita.. takut x da orang yang nak tolong angkat.. wakakaka... tapi satu je aku puji sikap ko.. ko ni memang rajin tahap gaban lah.. kalau aku ada adik pempuan memang boleh ko jadi adik ipar aku.. tapi x da pulak...

P/s-Kepada semua ahli club Keusahawanan (BECC) hari ahad ni x payah nak mengatal pergi KUO.. sebab program kita dah batal. hari ahad ni program budak MAT je...

No comments: