Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

01 March 2010

Cakar + Conteng + Capuk + Comotkan Bilik Prince Hairi.....


...Cerita Mula...
U all.. 4 hari Hairi x Update Blog ni.. mesti ramai yang rindu dengan cerita-cerita Hairi kan. kalau x rindu pon i x kisah.. Cerita Hari ni Ringkas dan Padat. 4 hari menyepi bukannya sakit, pengsan, Bercuti or jumpa sugar dad & Mum, pak hayam & mak hayam, balik kg.. Tapi.. Cat bilik.. sensara oi.... tp TQ dekat Fauzal yang tolong catkan untuk Hairi..
 
(Keadaan bilik asal yang putih dan suram sahaja, sakit mata memandangkan?sakit lagi bahu nak tidur tengok warna putih ni..)

 
( Cat yang digunakan cat kebanggaan keluarga aku.. Nippon Paint, cuma beli 3 warna je.. kuning, pink & Merah..)
 
 
( Kerja ni paling rumit sekali, sebab buat jalor, sebelah ni je dekat 6jam buat. tapi ni semua idea fauzal)

 
(30% dah siap cat.. nampak lah sikit perubahan dia, mula-mula macam hodoh je kan)

 
(50% daripada keadaan bilik dah siap, huhu.. meriahnya warna.. dah macam sekolah Tadika lah pulak. sape2 yang nak amik gambar pasport pon boleh amik kat sini...)

 
( Ni bahagian dekat pintu pulak..  yang frame kuning tu tempat nak letak gambar... kalau x silap ada peminat yang nak sponser TV LCD 42inci.. Hairi tunggu je ek.. kalau x da.. jaga baik.. memang aku melahar dalam blog nanti...)

p/s- Yang ni  baru 50% siap.. masih dalam proses cat lagi.. kalau nak tengok lebih lanjut lagi.. datang lah umah Hairi kat Taman Nusa, Belakang Klinik Nabilah tu.. Sebarang Idea boleh dikongsi.. Kepada fauzal TQ byk2.. tlg cat kan bilik ni.. kalau hairi yang cat memang capuk-capuk.. huhuhuh...

7 comments:

anis said...

wowwww...cantiknye bilik ko hairi...hehhehee....fauzal pasni leh amik tender mengecat umah laa...hehehee...

Anonymous said...

i suka lah bilik u.. colour dia memang sesuai dengan jiwa remaja masa kini. boleh bg no hp. fauzal x. nak suruh dia hias bilik i dekat KZ ni.. he3

HairiAks said...

Thx.. anis... fauzal tu cuma tlg orang tertentu je... Anonymous kalau nk no hp dia kena cri sendiri lah... byran kita leh runding ek.. murah je.. i jam 10000000000$ huhuhu..

buFFstaR said...
This comment has been removed by a blog administrator.
NoonA ain said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Daniel said...

yeah.. cantiknya bilik u.. dh colour full lagi, meriahnya. kalau masuk sik mau keluar ya. memng berbeza before & after..

Anonymous said...

boleh tahan warna dia, menarik, tapi terlalu terang sangat. tetapi kalau warna hijau & biru cair yang digunakan lebih nampak tenang. dan selesa mata memandang. ini cumalah pandangan sahaja. tetapi ianya bergantung kepada orang yang menghuni.