Sila Jangan Klik

FOLLOW ME AND I WILL FOLLOW YOU BACK..

Iklan lagi

03 March 2010

Murka Buat kali kedua..


...Cerita MuLa...
Pada mulanya aku x mahu nak terbitkan post ni dalam blog, kalau nak postkan juga mesti aku tulis yang ok2 je.. tapi x tahan lah.. sebelum ni aku murka pon sebab Kerana Sepasang Selipar Aku Murka . untuk hari pulak berbeza dengan selipar tu.. Pukul 3ptg  waktu Tg. Malim.. Aku ke Perpustakaan Tuanku Bainun. dengan harapan nak memberi beberapa Kg darah aku dekat orang yang memerlukannya. aku tahu tentang derma darah ni pon dalam Face Book kebanggan keluarga aku tu.. benda ni Anjuran persatuan Pengajian Malaysia.
     Dipendekan cerita, bila sampai je dekat situ, nak amik lah borang ni.. Nurse tu cakap.. dik.. amik kat sebelah.. ok fine... bila gi sebelah pulak.. dia cakap.. sorry lah dik borang dah habis.. stok untuk darah pon dah habis.. tima kasih lah sudi datang.. nak juga aku cakap Tengkorak Hidup kat orang tu... dia ingat minyak moto aku tu pakai air? pakai air longkang? boleh dia cakap jam 2 lagi dah habis.. kalau dah tahu nak buat program kat UPSI bawa lah lebih2. x kan lah mereka x boleh nak pikir berapa orang student UPSI. anggaplah 5% yang derma darah..ni x.. Nurse dia dekat nak 30orang dalam tu.. buat semak je mata memandang... semua dok goyang kaki & mengumpat je.... aik... nape aku ni emosi sangat ni.....hu3.. sabar2 hairi..  nanti naik lg darah... lalalala...
     Sakit sangat hati x dapat derma darah tadi.."SETITIK DARAH AMAT BERMAKNA KEPADA MEREKA YANG MEMERLUKAN" Tag Line punya sedap didengar. Tapi indah kabar dari rupa.. Murka sangat-sangat x leh derma darah. kalau x.. ni masuk kali ke-6 aku derma darah.. apa-apa pon aku x kisah.. 
...Cerita Tamat...

No comments: